• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Konstigt

Sökte förra fredagen hade pengarna på måndagen, de hade dock stora problem när de var nya första gången tog det nästan en vecka och inga svar på mail
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nån som vet vad dom använder för inkassobolag och om man isåfall har möjlighet att få delbetala hos dom?!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
inkassobolag

Mitt gick iaf till Intrum och jag fick en avbetalningsplan och betalar 500 kr per månad.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ok, tack för hjälpen! :)
Vad hade du för lånebelopp när du fick avbetalning på 500:-?
 

marina7310

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2011
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag tycker att Trustbuddy verkar helt okej. Registreringen gick jättefort men krävde bank-id. Efter det är det bara att logga in och ansöka och se om man blir godkänd eller ej.
 

mamzen

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Oktober 2011
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fick ett sms från dom där det stod att mitt lån snart går vidare till Kronofogden pga att lånet förrallit, och att jag då kommer att få en betalningsanmärkning...har försökt nå dom på telefon men det är ju omöjligt...borde man inte få ett inkassokrav först eloer skickar dom till KF direkt?!?!
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Ingen inkasso

Man får bara en påminnelse via mail och sms sedan får man ett sådant sms som du fick men det brukar gå bra att förlänga lånet andå
 

supersessa

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
27 November 2011
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fick ett sms från dom där det stod att mitt lån snart går vidare till Kronofogden pga att lånet förrallit, och att jag då kommer att få en betalningsanmärkning...har försökt nå dom på telefon men det är ju omöjligt...borde man inte få ett inkassokrav först eloer skickar dom till KF direkt?!?!
Jag råkade också ut för det. Jag fick ett argt sms på fredagen om kronofogden. Jag ringde på måndagen och förklarade min situation. Han bara förlängde mitt lån så länge jag behövde. Men han sa att jag kunde få sms i från dem i alla fall, de gick ut automatiskt. Hör bara av dig så är de hur förstående som helst. KANON!!
 

Trustbuddy Support

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Juli 2011
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hej alla TrustBuddies!

Det är fantastiskt kul att följa diskussionen här på forumet och höra våra Buddies åsikter, funderingar och svar kring vår tjänst.

Vi hoppas diskussionen fortgår och vi försöker utveckla vår tjänst utefter era åsikter.

Det har släppts en ny intervju med TrustBuddys VD Jens Glasø. Denna kan ni läsa mer om på följande länk.
http://www.gpn.se/component/acymaili...976803e20bfd03


TrustBuddy Önskar er alla en trevlig tredje advent!

Mvh
TrustBuddy Support
 

Idle

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2011
Meddelanden
286
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Mamzen

Du får INGEN betalningsanmärkning pga av att den går till kronofogden.

Dem du skall passa dig för gällande detta är:

Radiotjänst.
Csn.
Bilskatt.
Böter.

Allt annat måste ha sin långa gång även hos fogden. Dvs du kan hinna lösa din situation innan dess.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp